Friday, 27 May 2016

Renault Clio R.S.16: Sad samo moramo pritisnuti gas i dokazati da je to zaista najsnažniji Renault Sportov cestovni automobil

sam u odjel za razvoj serijskih automobila. Projekt Clio R.S.16 bio je neopisivo uzbudljiv jer smo u nevjerojatno kratkom roku morali proizvesti automobil vrhunskih performansi. Bilo je jednostavno: razmišljao sam samo o tome! Kad smo radili istraživanja i preliminarne studije o tome koja bi vrsta prednjeg ovjesa mogla podnijeti snagu i okretni moment motora, postojeći dijelovi pomogli su nam uštedjeti vrijeme. Počeli smo s neovisnim prednjim ovjesom za koji smo konstruirali novu poluosovinu. Taj prekrasno izrađeni dio, izrezan iz jednog komada aluminija, omogućio nam je da dobijemo raspored ovjesa koji smo željeli i uskladimo ga s položajem upravljača.

Amortizeri Clija R.S.16 upotrebljavaju opruge Méganea R.S. 275 Trophy-R s kliznim uloškom, prilagodljive u jednom smjeru. Kočioni sustav, čelični diskovi promjera 350 mm smješteni na aluminijske bubnjeve, također je preuzet iz Méganea.

„Općenito smo pokušavali ponovno iskoristiti inovacije uvedene na Méganeu R.S. 275 Trophy-R”, izjavio je Maurizio Suppa.  „Tako smo, primjerice, upotrijebili litij-ionski akumulator, što nam je uštedjelo 15 kilograma i oslobodilo prostor u motornom prostoru.”

Konstrukcija stražnjeg ovjesa bila je mnogo jednostavnija jer smo je preuzeli iz Clija R3T, izvedbe Clija R.S. za reli. „U skladu s FIA-inim pravilnikom, krenuli smo od serijskog dijela i ojačali ga nizom zavarenih pregrada. Kako bi se mogao nositi s naporima najzahtjevnijih šljunčanih relija, povećali smo otpornost na naginjanje za 50 %. Stoga smo sigurni da će se pokazati kao dobar izbor za Clio R.S.16 na cesti”, pojašnjava Christophe Chapelain.

Zatim je trebalo osmisliti kako ugraditi 19-inčne naplatke u karoseriju predviđenu za 18-inčne naplatke. U tu su svrhu malo podrezani blatobrani koji su zatim prošireni izbočenjima od kompozitnih vlakana. Naravno, sva ta tehnologija mora biti popraćena izgledom koji odražava ambicije Renault Sporta. Dizajn Clija R.S.16 bio je vrlo važan, ponajviše zato što značajno utječe na hlađenje motora.










via : http://zumzumauto.blogspot.com/
Renault Clio R.S.16: Sad samo moramo pritisnuti gas i dokazati da je to zaista najsnažniji Renault Sportov cestovni automobil Rating: 4.5 Diposkan Oleh: linda

0 comments:

Post a Comment